GOT OCEAN 1H STD
Oświetlenie akcentujące
Oświetlenie sklepów spożywczych
Oprawa stojąca na źródło LED. Obudowa wykonana ze stali i aluminium standardowo w kolorze srebrna struktura – inne kolory RAL na życzenie.
GOT OCEAN 2H STD
Oświetlenie akcentujące
Oświetlenie sklepów spożywczych
Oprawa stojąca na źródła LED. Obudowa wykonana ze stali i aluminium standardowo w kolorze srebrna struktura – inne kolory RAL na życzenie.
GOT OCEAN 6H STD
Oświetlenie akcentujące
Oświetlenie sklepów spożywczych
Oprawa stojąca na źródła LED. Obudowa wykonana ze stali i aluminium standardowo w kolorze srebrna struktura – inne kolory RAL na życzenie.
LADDER SPOT
Oświetlenie akcentujące
Oświetlenie sklepów spożywczych
Oprawa stojąca na źródło LED. Obudowa wykonana ze stali i aluminium standardowo w kolorze srebrna struktura – inne kolory RAL na życzenie.
LUX LED SQ4
Oświetlenie akcentujące
Oświetlenie sklepów spożywczych
Oprawa LED sufitowa / Wpuszczana
Wpuszczana oprawa ledowa. Obudowa wykonana jest ze stali i aluminium. Wszystkie kolory RAL są dostępne.
LUX LED RT3
Oświetlenie akcentujące
Oświetlenie sklepów spożywczych
Oprawa LED sufitowa / Wpuszczana
Wpuszczana oprawa ledowa. Obudowa wykonana jest ze stali i aluminium. Wszystkie kolory RAL są dostępne.
LUX LED RT6
Oświetlenie akcentujące
Oświetlenie sklepów spożywczych
Oprawa LED sufitowa / Wpuszczana
Wpuszczana oprawa ledowa. Obudowa wykonana jest ze stali i aluminium. Wszystkie kolory RAL są dostępne.
Oświetlenie akcentujące LED jako dodatkowy sprzedawca.
To może kogoś zadziwić, jednak dobry projekt oświetleniowy nie przyjmuje, że na całej powierzchni sklepu musi być takie samo natężenie światła. Nasi klienci wcale nie muszą widzieć regałów, ścian czy podłogi. Nie muszą widzieć ani kasy fiskalnej, ani sklepowej ochrony, bo to wcale ich nie interesuje. Klient zawsze oczekuje świeżych, dobrej jakości produktów i maksymalnie niskich cen (na ile to jest możliwe). Paradoksalnie za te obie rzeczy odpowiadana w znacznej mierze nowoczesne oświetlenie LED.
Jak odpowiednio doświetlić sklep spożywczy?
Twój sklep to Twoja wizytówka, która pozwoli Ci jak najlepiej zaprezentować wszystkie Twoje produkty, aby zachwycić zarówno oczy, jak i kubki smakowe Twoich klientów. Aby to zrobić, zastanowiłeś się nad jego układem, wystrojem, atmosferą… Ale czy wiesz, że oświetlenie może również odgrywać ważną rolę w animacji Twojego obszaru sprzedaży? Oto kilka wskazówek, jak umieścić swoje czekoladowe bułeczki i inne kawowe eklery w centrum uwagi!
Oświetlenie akcentujące jest ważnym punktem w ulepszaniu produktów oferowanych do sprzedaży. Celem jest wzbudzenie zainteresowania klienta, aby chciał kupić od Ciebie chleb i wracał codziennie, aby pchać drzwi Twojej firmy.
Oświetlenie akcentujące poprawiające wizerunek Twojej marki
Podobnie jak jakość Twoich produktów i układ sklepu, oświetlenie obszaru sprzedaży również przyczynia się do wzmocnienia wizerunku Twojej marki. A przede wszystkim musi wystarczyć, aby zagwarantować komfort wizualny Twoich klientów. Ale uwaga: dobre oświetlenie niekoniecznie oznacza większe oświetlenie, a w rzeczywistości zwiększenie rachunków za prąd. Wystarczy np. postawić na rozwiązania LED , których zalet w zakresie energooszczędności i walorów środowiskowych nie trzeba już demonstrować.
Dobre oświetlenie przestrzeni sprzedażowej nie oznacza też, że robisz to równomiernie. Dlatego warto bawić się świetlistymi niuansami i tworzyć gry światła, dopasowując światła do wybranego stylu dekoracji. A panel jest szeroki: między kinkietami, reflektorami i innymi zawieszeniami masz wybór.
Oświetlenie akcentujące podkreślające Twój sklep i produkty.
Każdy rodzaj handlu odpowiada ściśle określonemu rodzajowi „koloru światła”. A dla Was, piekarzy i cukierników, najlepiej wybrać tak zwane „ciepłe” światło, około 2700 K, aby stworzyć ciepłą atmosferę .
Innym ważnym punktem jest wskaźnik oddawania barw lub CRI. Na przykład w piekarni, regułą jest wybieranie żarówek, których CRI jest bliski 100 (100 to CRI światła dziennego). Ma to na celu nie „zmylić” klienta co do „prawdziwego” koloru produktu, który kupuje w Twoim sklepie.
Postawienie „punktu widzenia” na oświetlenie Twojego sklepu przyczynia się w ten sposób do wzmocnienia Twojego biznesu, zarówno w zakresie powitania klientów, jak i zaprezentowania Twoich produktów. Piekarze, cukiernicy: pomyślcie o tym!